Subject: 16108 Herjava-Võnnu tee Metsamaterjali taotlus
From: "Madis Veetamm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Nov 2024 10:34:14 +0200

Tervist!

Edastan metsamaterjali ladustamise taotluse.

Taotleme metsamaterjali ladustamise luba kuna kinnistul puudub ruum kuhu
rajada vaheladu teemaast väljaspool.

Vahelao rajamise võimalust takistab asjaolu, et tervel kinnistul kasvab
mets ning lageraiet meil teega piirneval alal on keelatud Keskonnaameti
poolt teha.

Lisan ka tehnoskeemi.

Lugupidamisega,

Madis Veetamm

Raietööd

+372 5783 0136

Pajaka Puit OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.